Nigdy nie przepadałeś za dużymi miastami i właśnie rozpoczynasz karierę lekarza na prowincji? Obawiasz się o problemy z pracą? Spokojna głowa – nie tylko w stolicy przychodnie lekarskie mają szansę się rozwijać.

Internet – rozwiązanie na wszystko

Dzisiaj położenie nie jest problemem, zwłaszcza w branży, z której czy się chce, czy nie, każdy i tak korzysta. Na prowincji spotkasz się z mniejszą konkurencją, jednak opinia Twoich pacjentów będzie miała ogromny wpływ na to, czy przetrwasz na rynku. W końcu każdy każdego zna i co za tym idzie, poleca chętnie lub niechętnie wizytę u konkretnego lekarza.

Na prowincjach raczej nie ma billboardów, ale lekarzy, którzy przecież nie mogą się reklamować i tak niewiele to interesuje. Najważniejsze, że jest Internet. Nieważne, czy mówimy o dużym mieście, czy podmiejskiej wsi. Internet to potęga komunikacyjna, która łączy blisko 80% wszystkich Polaków. Nawet starsze pokolenia coraz chętniej korzystają z elektronicznych rozwiązań – jeśli sami do nich nie dotrą, pomogą w tym dzieci lub wnuczkowie.

Daj się poznać!

Możesz zacząć od pracy w lokalnej przychodni publicznej. Załóż konto na portalu rankingowym i daj się poznać okolicznym mieszkańcom. Kiedy nabierzesz doświadczenia oraz zapracujesz na zaufanie swoich pacjentów, pomyśl nad stworzeniem strony internetowej z dokładnym określeniem Twoich umiejętności. Koniecznie dodaj zakładkę: kontakt. Być może pacjenci z okolicznych miast, odnajdą Cię i odwiedzą. Nie jest tajemnicą, że na prowincji o wiele krócej czeka się na wizytę w przychodni medycznej. To zachęca przyjezdnych do odbywania wizyt.

W kupie siła

Jesteś gotów na założenie własnej działalności? Zbierz ekipę specjalistów, którzy mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i nienaganną opinią. Może się okazać, że położenie Twojego ośrodka w spokojnym miejscu stanie się atutem dla potencjalnych pacjentów. W końcu najważniejsza jest atmosfera oraz jakość oferowanych usług. Dzięki stronie internetowej Twojej przychodni, cały świat będzie mógł się o niej dowiedzieć. Lokalizacja na uboczu nie stanowi dzisiaj żadnej bariery.

Istnieją specjalności, które najlepiej połączyć ze spokojnym otoczeniem. Psychiatria, geriatria czy onkologia. O wiele łatwiej zdrowieje się w cichym i przytulnym miejscu. W epoce samochodów trochę dłuższy dojazd nie powinien stanowić problemu. Najważniejsze jest zdrowie pacjentów. Jeśli podejdziesz do tematu w ten sposób i połączysz lokalną renomę z możliwościami, jakie daje Internet, masz duże szanse na sukces w swojej branży. Bez drogich reklam naruszających prawo oraz etykietę zawodu lekarza – Twoja przychodnia może stać się popularna.