Przykładowe posty na Facebooka

Jesteś lekarzem oraz właścicielem placówki medycznej? Posiadasz czytelną stronę internetową oraz fanpage swojego ośrodka, jednak brakuje Ci pomysłów na skuteczny marketing internetowy? Po pierwsze, to świetnie, że jesteś już tak daleko. Nie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności zaistnienia w Internecie, tymczasem jest to przestrzeń do taniej i skutecznej promocji.

01

Pokaż, że pacjenci są dla Ciebie ważni

Przedstaw warunki lokalizacyjne swojej przychodni. Pochwal się udogodnieniami jakie zapewniasz dla kobiet ciężarnych starszych oraz niepełnosprawnych.

02

Nawołuj do profilaktyki!

Informuj o refundowanych badaniach oraz o konieczności cyklicznych badań. Testy alergiczne, a może mammografia? Silną stroną nowoczesnej medycyny jest profilaktyka. Przypominaj o tym swoim pacjentom.

03

Nowoczesna i bezpieczna placówka

Posiadasz nowoczesny sprzęt medyczny, dzięki któremu jesteś w stanie zaoferować zdalną opiekę medyczną? Wiesz na odległość, jak mają się Twoje ciężarne pacjentki oraz starsze osoby z rozrusznikami serca? Świetnie! Pochwal się tą informacją na swoim fanpage’u. Być może uda się także zamieścić informację o Twojej placówce na profilu producenta sprzętu, z którego korzystasz.

04

Świętuj razem ze swoimi klientami

Obchodzisz rocznicę działalności? Zaproponuj darmowe badania albo poinformuj o uruchomieniu nowej specjalności w swojej nowoczesnej przychodni. Taki post warto promować lokalnie. Dzięki temu dotrzesz do szerszego grona potencjalnie zainteresowanych tą informacją.

05

Zachęcaj do inicjatywy, edukuj!

Oddawanie krwi i szpiku, jest niezwykle istotne w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia. Jeśli jako właściciel placówki medycznej, będziesz prowadził tego typu inicjatywę, z pewnością kojarzony będziesz z czymś więcej poza chęcią pozyskiwania korzyści materialnych z prowadzonej usługi.