Przykładowe posty na Facebook’a

[vc_row css=”.vc_custom_1501844439099{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Jesteś lekarzem oraz właścicielem placówki medycznej? Posiadasz czytelną stronę internetową oraz fanpage swojego ośrodka, jednak brakuje Ci pomysłów na skuteczny marketing internetowy? Po pierwsze, to świetnie, że jesteś już tak daleko. Nie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności zaistnienia w Internecie, tymczasem jest to przestrzeń do taniej i skutecznej promocji.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Nie zamrażaj swojej aktywności

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844450601{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Jeśli podjąłeś już ten ważny krok, posiadasz swoją stronę internetową oraz fanpage, nie pozwól sobie na zaległości w publikacji bieżących informacji. Na witrynie Twojej placówki musi znajdować się kontakt, lokalizacja oraz aktualny cennik, z kolei fanpage powinien zawierać cyklicznie wprowadzane treści w postaci postów. Jeśli sam nie masz na to czasu, zatrudnij specjalistów od marketingu internetowego oraz prowadzenia social mediów. Jeśli jednak jesteś ciekaw i chciałbyś spróbować swoich sił w prowadzeniu firmowego profilu na Facebook’u, mamy dla Ciebie krótki przewodnik.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844461457{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Zachęcaj do inicjatywy, edukuj

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_images_carousel images=”1281,1451,1452,1454″ img_size=”medium” autoplay=”yes” hide_prev_next_buttons=”yes” wrap=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Oddawanie krwi i szpiku, jest niezwykle istotne w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia. Jeśli jako właściciel placówki medycznej, będziesz prowadził tego typu inicjatywę, z pewnością kojarzony będziesz z czymś więcej poza chęcią pozyskiwania korzyści materialnych z prowadzonej usługi.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_gallery type=”image_grid” images=”1451,1452,1454″ css_animation=”bounceIn” title=”z”][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844475154{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Nowoczesna i bezpieczna placówka

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1368″ img_size=”medium” onclick=”link_image” zoom_icon=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Posiadasz nowoczesny sprzęt medyczny, dzięki któremu jesteś w stanie zaoferować zdalną opiekę medyczną? Wiesz na odległość, jak mają się Twoje ciężarne pacjentki oraz starsze osoby z rozrusznikami serca? Świetnie! Pochwal się tą informacją na swoim fanpage’u. Być może uda się także zamieścić informację o Twojej placówce na profilu producenta sprzętu, z którego korzystasz.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844486461{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Nawołuj do profilaktyki

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_images_carousel images=”1284,1283,1282″ img_size=”medium” autoplay=”yes” hide_prev_next_buttons=”yes” wrap=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Informuj o refundowanych badaniach oraz o konieczności cyklicznych badań. Testy alergiczne, a może mammografia? Silną stroną nowoczesnej medycyny jest profilaktyka. Przypominaj o tym swoim pacjentom.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column remove_border=”yes”][porto_block id=”block-konsultacje” name=”block-konsultacje”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844499833{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Pokaż, że pacjenci są dla Ciebie ważni

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_images_carousel images=”1285,1286″ img_size=”medium” autoplay=”yes” hide_prev_next_buttons=”yes” wrap=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Przedstaw warunki lokalizacyjne swojej przychodni. Pochwal się udogodnieniami jakie zapewniasz dla kobiet ciężarnych starszych oraz niepełnosprawnych.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844510852{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Świętuj razem ze swoimi klientami

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1287″ img_size=”medium” onclick=”link_image” zoom_icon=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Obchodzisz rocznicę działalności? Zaproponuj darmowe badania albo poinformuj o uruchomieniu nowej specjalności w swojej nowoczesnej przychodni. Taki post warto promować lokalnie. Dzięki temu dotrzesz do szerszego grona potencjalnie zainteresowanych tą informacją.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844543386{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Lekarz dla lekarzy

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1447″ img_size=”medium” onclick=”link_image” zoom_icon=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Czy poza praktyką lekarską, jesteś także menadżerem placówki medycznej? Dbasz o nowoczesność ośrodka i zapewniasz przestrzeń do pracy dla najlepszych specjalistów? Zaproś ich do współpracy i pokaż swoim klientom, że bardziej niż na rywalizacji, zależy Ci na oferowaniu profesjonalnych usług.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1501844554204{margin-right: 30px !important;margin-left: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Zaangażowanie w rozwój branży medycznej

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”1449″ img_size=”medium” onclick=”link_image” zoom_icon=”yes”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1500891834380{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

Zależy Ci na oferowaniu innowacyjnych usług? Myślisz o zdalnej opiece medycznej oraz oferowaniu nowoczesnych rozwiązań łączących zdrowie z komfortem życia Twoich pacjentów? Uczęszczaj na eventy związane z rozwojem Twojej branży oraz informuj o tym swoich klientów.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]