Fanpage placówki medycznej – przykładowe posty

Powrót do Blog ekspercki

Fanpage placówki medycznej – przykładowe posty

Jesteś lekarzem oraz właścicielem placówki medycznej? Posiadasz czytelną stronę internetową oraz fanpage swojego ośrodka, jednak brakuje Ci pomysłów na skuteczny marketing internetowy? Po pierwsze, to świetnie, że jesteś już tak daleko. Nie każdy zdaje sobie sprawę z konieczności zaistnienia w Internecie, tymczasem jest to przestrzeń do taniej i skutecznej promocji.

Nie zamrażaj swojej aktywności

Jeśli podjąłeś już ten ważny krok, posiadasz swoją stronę internetową oraz fanpage, nie pozwól sobie na zaległości w publikacji bieżących informacji. Na witrynie Twojej placówki musi znajdować się kontakt, lokalizacja oraz aktualny cennik, z kolei fanpage powinien zawierać cyklicznie wprowadzane treści w postaci postów. Jeśli sam nie masz na to czasu, zatrudnij specjalistów od marketingu internetowego oraz prowadzenia social mediów. Jeśli jednak jesteś ciekaw i chciałbyś spróbować swoich sił w prowadzeniu firmowego profilu na Facebook’u, mamy dla Ciebie krótki przewodnik.

Nowoczesna i bezpieczna placówka

Posiadasz nowoczesny sprzęt medyczny, dzięki któremu jesteś w stanie zaoferować zdalną opiekę medyczną? Wiesz na odległość, jak mają się Twoje ciężarne pacjentki oraz starsze osoby z rozrusznikami serca? Świetnie! Pochwal się tą informacją na swoim fanpage’u. Być może uda się także zamieścić informację o Twojej placówce na profilu producenta sprzętu, z którego korzystasz.

Zachęcaj do inicjatywy

Oddawanie krwi i szpiku, jest niezwykle istotne w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia. Jeśli jako właściciel placówki medycznej, będziesz prowadził tego typu inicjatywę, z pewnością kojarzony będziesz z czymś więcej poza chęcią pozyskiwania korzyści materialnych z prowadzonej usługi.

Nawołuj do profilaktyki

Informuj o refundowanych badaniach oraz o konieczności cyklicznych badań. Testy alergiczne, a może mammografia? Silną stroną nowoczesnej medycyny jest profilaktyka. Przypominaj o tym swoim pacjentom.

 

 

Pokaż, że pacjenci są dla Ciebie ważni

Przedstaw warunki lokalizacyjne swojej przychodni. Pochwal się udogodnieniami jakie zapewniasz dla kobiet ciężarnych starszych oraz niepełnosprawnych.

 

Świętuj razem ze swoimi klientami

Obchodzisz rocznicę działalności? Zaproponuj darmowe badania albo poinformuj o uruchomieniu nowej specjalności w swojej nowoczesnej przychodni. Taki post warto promować lokalnie. Dzięki temu dotrzesz do szerszego grona potencjalnie zainteresowanych tą informacją.

Więcej ciekawych pomysłów dotyczących promocji na portalu Facebook, znajdziesz w naszej drugiej części e-booka, którego będziesz mógł z łatwością pozyskać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powrót do Blog ekspercki