Social Media

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Social Media

Obecnie nie tyle tradycyjna reklama, ulotki czy banery są najbardziej pożądaną formą promocji, ale właśnie media społecznościowe. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że będąc lekarzem, nie możesz reklamować się w taki sposób, w jaki robią to na przykład firmy produkujące żywność czy wszelkiego rodzaju sklepy, itp. Jednak możesz się promować i wbrew pozorom masz wiele ku temu możliwości.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1826″ img_size=”medium” alignment=”center” label=””][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1827″ img_size=”medium” alignment=”center” label=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Załóżmy, że dopiero rozpoczynasz karierę lekarską i właśnie otwierasz swój prywatny gabinet. Zadajesz sobie wówczas pytanie, jak pozyskać pacjentów, jak pokazać, że istniejesz np. wśród lekarzy specjalistów w dziedzinie kardiologii. Doskonałym pomysłem jest wtedy organizacja badań profilaktycznych dla osób, dajmy na to, powyżej 50. roku życia, czyli tych znajdujących się w grupie ryzyka związanego z chorobami serca i układu krążenia. To będzie pierwszy materiał do promowania na Facebooku czy innym portalu. Kolejnym pomysłem może być prowadzenie bloga eksperckiego. Każdy kolejny wpis również znajdzie się na Twojej stronie w Social Media. Inną ideą jest wydanie broszur czy to w formie tradycyjnej, czy w formie e-booka. Czego może dotyczyć taka broszura? Opieki nad osobami po zawale serca, rekonwalescencji osób po transplantacji serca lub po prostu broszura promująca zdrowy tryb życia, dzięki któremu można uniknąć chorób kardiologicznych.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1829″ img_size=”medium” alignment=”center” label=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Idei jest wiele, a inwencja zależy od Ciebie, ponieważ to Ty dysponujesz specjalistyczną wiedzą medyczną, a my dysponujemy wiedzą z zakresu marketingu. Jeśli połączymy jedno i drugie, to Twój wizerunek w sieci może być naprawdę dobry i korzystny dla Twojej działalności. Dzięki niemu zbudujesz pozytywną relację z potencjalnymi pacjentami, a o to przecież chodzi.

Zapisz się na naszą darmową godzinną konsultację![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]