Wizerunek w internecie

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Jednym z ważniejszych elementów strategii marketingowej jest kreowanie wizerunku, czyli – najkrócej mówiąc – tego wszystkiego, co wpłynie na postrzeganie Twojej osoby przez internautów, a w tym Twoich potencjalnych pacjentów.

Co składa się na wizerunek lekarza?

Począwszy od tego, że będziesz miał profesjonalną stronę internetową i będziesz obecny na portalach społecznościowych, pamiętaj, że na Twój wizerunek wpływa szereg mechanizmów. Łatwo jest zniszczyć swoją reputację, a o wiele trudniej jest zbudować obraz wiarygodnego specjalisty, który naprawdę myśli o dobru swoich pacjentów. Od Ciebie zależy, czy będziesz pozytywnie odbierany przez otoczenie. Jednak odpowiednia strategia jest z pewnością znaczną częścią sukcesu.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1832″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1833″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Z myślą o pacjentach

Dużą wagę odgrywają opinie pacjentów zostawiane w internecie. Na początek zaproponujemy Tobie analizę tych opinii, aby zobaczyć jaki jest stosunek opinii pozytywnych do negatywnych. W kolejnym kroku zastanowimy się jak to zmienić, jeśli problemem są negatywne opinie, które nie mają przełożenia w rzeczywistości. Oczywiście pamiętaj, że przede wszystkim swoją właściwą działalnością jesteś w stanie wpłynąć na swój wizerunek. Dzięki rzetelnej i zrozumiałej rozmowie z pacjentem, przyjaznemu nastawieniu oraz wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom pacjentów będziesz postrzegany jako lekarz, który faktycznie ma powołanie, a Twoi pacjenci są dla Ciebie ważni i traktujesz ich indywidualnie. To jest podstawa, a to, co znajduje się w sieci stanowi drugą stronę medalu.

Pokaż siebie, swój gabinet czy klinikę. To na pewno przyciągnie uwagę internautów. Dzięki temu Twoi potencjalni pacjenci zobaczą, że dysponujesz specjalistycznym sprzętem, Twój gabinet jest przyjazny i nie kojarzy się z czymś negatywnym. Już sam fakt, że Twój pacjent ma świadomość swojej choroby jest wystarczający, by wizyta przysporzyła mu wiele stresu. Nie warto dodawać go więcej. Z kolei pokazując swoje zdjęcie, napisz kilka słów o zdobytym doświadczeniu, kwalifikacjach, itp. To też sprawi, że będziesz dla swoich pacjentów rzetelny i godny zaufania. Stworzymy dla Ciebie taką strategię wizerunkową, która jest oparta na tych kilku wspomnianych wyżej elementach.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1834″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Zapraszamy na darmową godzinną konsultację, podczas której przedstawimy szczegóły oferty.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]