Tworzenie serwisów internetowych

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Przede wszystkim strona główna

Dla potencjalnego pacjenta najważniejsza jest strona główna, która nie powinna być przeładowana zbyt wieloma treściami zarówno merytorycznymi, jak i graficznymi. Ma to znaczenie ze względu na fakt, że z pośpiechu i szybkiego trybu życia chcemy uzyskać na początku podstawowe informacje, które powiedzą nam, czym zajmuje się placówka medyczna. Nikt bowiem nie będzie czytał elaboratów na temat jakiejś usługi czy sukcesów lekarza. Ponadto im mniej zbędnych treści, tym ładowanie strony szybsze.

Zatem strona główna, to estetyczna grafika, dobrze opracowane bannery z hasłami dotyczącymi usług, krótki tekst zachęcający do skorzystania z usług oraz dane teleadresowe w stopce strony. To wszystko tworzy pierwsze wrażenie. Strona główna ma zachęcić do przeszukania dodatkowych treści, które znajdą się w podstronach. Błędem jest umieszczanie wszystkiego na stronie głównej. Nikt nie lubi nieustannie scrollować strony w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Dodatkowo na stronie głównej warto umieścić odnośniki do mediów społecznościowych czy serwisów opiniotwórczych dla lekarzy. Pamiętaj, że to, co wyżej na stronie, to tym bardziej widoczne dla zainteresowanego!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][bsf-info-box icon=”Defaults-check-square-o” icon_size=”50″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#1dabe1″ hover_effect=”style_3″ pos=”top”]

FUNKCJONALNOŚĆ

[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/4″][bsf-info-box icon=”Defaults-heart” icon_size=”50″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#1dabe1″ hover_effect=”style_3″ pos=”top”]

ESTETYKA

[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/4″][bsf-info-box icon=”Defaults-info-circle” icon_size=”50″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#1dabe1″ hover_effect=”style_3″ pos=”top”]

INFORMATYWNOŚĆ

[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/4″][bsf-info-box icon=”Defaults-signal” icon_size=”50″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#1dabe1″ hover_effect=”style_3″ pos=”top”]

OPTYMALIZACJA

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Menu główne, czyli co dla pacjenta ważne

Nikt nie przeczyta długich tekstów, dlatego oferta powinna być przejrzysta – ujęta w hasłach i krótko opisana. Poza podstroną z notką o gabinecie czy klinice (niezbyt długą!), zdjęciami lekarzy specjalistów i ewentualnymi dyplomami/certyfikatami, w menu konieczna jest podstrona z ofertą. Można ją podzielić na dodatkowe substrony, w zależności od tego, jaką ilość usług oferujemy i czy dotyczą one jednej specjalizacji czy kilku. Z ofertą ściśle związany jest cennik. Na koniec warto skupić się na podstronie związanej z kontaktem. Można też umieścić formularz rejestracyjny wraz z kalendarzem wolnych terminów.

Co jeszcze trzeba wiedzieć? Praktycznie każdy korzysta z urządzeń mobilnych, a więc strona powinna być responsywna. Dzięki temu będzie dobrze sformatowana pod kątem rozdzielczości na tabletach czy smartfonach. Czasami warto zrezygnować z pewnych elementów strony na rzecz szybkości ładowania na urządzeniach mobilnych. Można ukryć wszystko, co najmniej ważne.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1502108275062{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-image: url(//nowoczesnylekarz.pl/wp-content/uploads/2017/08/REAZLIACJE-1.jpg?id=1551) !important;}”][vc_column][vc_column_text]

ZOBACZ NASZE REALIZACJE

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_btn title=”SPRAWDŹ” style=”flat” shape=”square” color=”green” size=”lg” align=”center” css=”.vc_custom_1502108761552{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}” link=”url:https%3A%2F%2Fnowoczesnylekarz.pl%2Frealizacje%2F|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

Branding – Twój wizerunek w sieci

Poza aspektem merytorycznym ważny jest aspekt graficzny i estetyczny. Na stronie warto dostosować kolorystykę i font do logotypu. Szablony mają szeroki wachlarz możliwości związanych z modyfikacją kolorów i czcionek, a to powinno być spójne, by tzw. branding tworzył jedną całość i był atrakcyjny dla pacjenta. To po prostu przyciąga!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]