[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Strategia marketingowa dla Ciebie
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
Strategia marketingowa nie powinna kojarzyć się Tobie tylko i wyłącznie z dużymi firmami niezwiązanymi z branżą medyczną. Obecnie również gabinet lekarski czy większa placówka medyczna, chcąc zdobyć pacjentów, potrzebuje odpowiedniego wizerunku w sieci.
Co dla Ciebie przygotujemy?
Na początek skonsultujemy z Tobą, jak dotychczas pozyskiwałeś swoich pacjentów oraz ilu ich było, jakie zabiegi są u Ciebie najczęściej wykonywane oraz co według Ciebie szwankuje w Twojej działalności. Problemy mogą być różne i wynikać z różnych przyczyn. Być może nie jest widoczny w internecie albo masz dużo negatywnych opinii, które odstraszają potencjalnych pacjentów. To tylko jedne z wielu przyczyn.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][info_list][info_list_item list_title=”Konsultacje” list_icon=”Defaults-comments”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Analiza Twojej działalności” list_icon=”Defaults-refresh”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Analiza opinii” list_icon=”Defaults-file-o”][/info_list_item][info_list_item list_title=”Przygotowanie strategii” list_icon=”Defaults-check-square-o”][/info_list_item][/info_list][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Zatem przygotowana dla Ciebie strategia obejmie analizę opinii o Twojej działalności, stworzenie (jeśli jej nie masz) strony internetowej oraz jej optymalizację, a w następnej kolejności strategię budowania relacji i wizerunku. W tym drugim etapie zadbamy o stworzenie i prowadzenie profili na portalach społecznościowych. Dzięki nim możesz na bieżąco docierać do swoich pacjentów, a więc warto wziąć to pod uwagę przy kreowaniu spójnego marketingu.
Jako lekarz nie możesz reklamować swojego gabinetu czy swojej działalności medycznej. Możesz jednak ją promować w sposób rzetelny, merytoryczny i jednocześnie atrakcyjny. Zaproponujemy dla Ciebie kilka ciekawych rozwiązań, które sprawią, że pozyskasz pacjentów i zdobędzie ich zaufanie oraz wiarygodność.
Najpierw skorzystaj z darmowej godzinnej konsultacji, podczas której omówimy krótko, co możemy dla Ciebie zrobić.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]