[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Kampania reklamowa w mediach społecznościowych
Tradycyjne banery czy billboardy może jeszcze nie odchodzą do lamusa, ale nie da się ukryć, że coraz częściej zwracamy większą uwagę na reklamy pojawiające się w mediach społecznościowych, takich jak Facebook czy Google Plus. Wynika to z faktu, że zwyczajnie spędzamy mnóstwo czasu na przeglądaniu stron społecznościowych.
Zatem, Lekarzu, nie zwlekaj, tylko zainwestuj w reklamę np. na Facebooku, a ściślej mówiąc, w promocję swojej działalności w zakresie regulowanym przez ustawę, która zabrania reklamowania działalności medycznej polegającego na nawoływaniu pacjentów do wizyt i pokazywaniu, że Twój gabinet jest lepszy od innych. Zadaniem każdego lekarza jest leczyć ludzi i to jest kwestia, która stawia wszystkich lekarzy na równi.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1894″ img_size=”medium” alignment=”center” label=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Kampania reklamowa dla lekarza – co można promować?
Możesz jednak promować inne wartościowe treści. Dajmy na to, że przez dwa miesiące każdego roku organizujesz badania profilaktyczne w ramach Twojej specjalizacji. Chciałbyś, żeby informacja dotarła do jak najszerszego grona odbiorców. Kampania reklamowa pozwoli dodatkowo dotrzeć do bardziej skonkretyzowanej grupy docelowej. O co chodzi? Jesteś ginekologiem i organizujesz profilaktyczne badania piersi. Jest rzeczą oczywistą, że tego rodzaju badań nie będziesz promował wśród mężczyzn. Albo, jesteś kardiologiem i planujesz badania dla osób starszych, to już inna grupa docelowa. Dzięki kampanii zaplanowanej przez naszych specjalistów możesz naprawdę wiele osiągnąć, zdobyć pacjentów, pozyskać ich zaufanie i pokazać, że jesteś lekarzem otwartym na inicjatywy prozdrowotne.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1895″ img_size=”medium” alignment=”center” label=””][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Zapisz się na nasze darmowe konsultacje, a przedstawimy Tobie szczegóły związane z organizacją kampanii dla działalności medycznej. Ponadto zobacz przykładowe posty jakie publikujemy na Facebooku dla lekarzy.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]