
Kolejki do lekarza? Nigdy więcej!
Nikt nie lubi czekać w kolejkach. Kojarzą nam się z czasami PRL-u i niestety są dość denerwujące. Tracimy nie tylko czas, ale czasem i pieniądze, kiedy okazuje się, że jechaliśmy na próżno, bo lekarz przyjmuje określoną ilość pacjentów. W prywatnych gabinetach na...

Marketing medyczny – jak to działa?
Internet to dla współczesnych pacjentów główne źródło informacji. To w nim poszukują telefonów i adresów specjalistów, a także dotyczących ich opinii. Stąd tak ważne, by osiągnąć dobrą pozycję w wyszukiwarce. Inne, poza pozycjonowaniem, metody na promocję w...

Jak reklamować, by informować?
Marketing medyczny to poważna sprawa, zwłaszcza gdy promocja musi ograniczyć się jedynie do informowania. Umiejętność znalezienia równowagi pomiędzy tymi dwoma zachowaniami jest bardzo ważna. Warto wiedzieć, co robić, aby nie zaburzyć proporcji pomiędzy nimi. Lekarze...

Wirtualna rejestracja do lekarza – dlaczego warto z niej korzystać?
Brak czasu oraz niechęć do stania w kolejce po kilka godzin, żeby zarejestrować się do lekarza sprawia, że wiele osób odkłada wizyty "na później". Nie zawsze jest to dobra decyzja, zwłaszcza gdy stan zdrowia na to nie pozwala. Na szczęście coraz większą popularnością...

Lekarz przyjacielem człowieka
Wielu pacjentów uważa lekarzy za przybyszów z innej planety – nie dość, że mówią w obcym języku, to jeszcze są przekonani o swojej wyższości nad „zwykłymi” ludźmi. Takie podejście zdecydowanie nie jest właściwe. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem, a co za tym...

Jak budować markę i pozyskać klientów?
Prywatne usługi medyczne bardzo prężnie rozwijają się w Polsce. Z roku na rok segment opieki zdrowotnej należący do indywidualnych przedsiębiorców osiąga coraz większe dochody. Warto wiedzieć, jak pozyskiwać partnerów i dzięki temu polepszać marketing swojej firmy....