Marketing medyczny – jak to działa?

Marketing medyczny – jak to działa?

Internet to dla współczesnych pacjentów główne źródło informacji. To w nim poszukują telefonów i adresów specjalistów, a także dotyczących ich opinii. Stąd tak ważne, by osiągnąć dobrą pozycję w wyszukiwarce. Inne, poza pozycjonowaniem, metody na promocję w...

Jak reklamować, by informować?

Jak reklamować, by informować?

Marketing medyczny to poważna sprawa, zwłaszcza gdy promocja musi ograniczyć się jedynie do informowania. Umiejętność znalezienia równowagi pomiędzy tymi dwoma zachowaniami jest bardzo ważna. Warto wiedzieć, co robić, aby nie zaburzyć proporcji pomiędzy nimi. Lekarze...

Lekarz przyjacielem człowieka

Lekarz przyjacielem człowieka

Wielu pacjentów uważa lekarzy za przybyszów z innej planety – nie dość, że mówią w obcym języku, to jeszcze są przekonani o swojej wyższości nad „zwykłymi” ludźmi. Takie podejście zdecydowanie nie jest właściwe. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem, a co za tym...

Krwiodawstwo a zeznanie PIT

Krwiodawstwo a zeznanie PIT

Oddawanie krwi może zmniejszyć ilość podatku przekazywanego fiskusowi przy rocznym rozliczeniu PIT. Ta specjalna ulga dotyczy osób, które w określonym roku honorowo podarowały swoją krew albo złożyły darowiznę pieniężną w celach charytatywnych.  Kwota jest odpisywana...