
Marketing medyczny – jak to działa?
Internet to dla współczesnych pacjentów główne źródło informacji. To w nim poszukują telefonów i adresów specjalistów, a także dotyczących ich opinii. Stąd tak ważne, by osiągnąć dobrą pozycję w wyszukiwarce. Inne, poza pozycjonowaniem, metody na promocję w...

Jak reklamować, by informować?
Marketing medyczny to poważna sprawa, zwłaszcza gdy promocja musi ograniczyć się jedynie do informowania. Umiejętność znalezienia równowagi pomiędzy tymi dwoma zachowaniami jest bardzo ważna. Warto wiedzieć, co robić, aby nie zaburzyć proporcji pomiędzy nimi. Lekarze...

Wirtualna rejestracja do lekarza – dlaczego warto z niej korzystać?
Brak czasu oraz niechęć do stania w kolejce po kilka godzin, żeby zarejestrować się do lekarza sprawia, że wiele osób odkłada wizyty "na później". Nie zawsze jest to dobra decyzja, zwłaszcza gdy stan zdrowia na to nie pozwala. Na szczęście coraz większą popularnością...

Lekarz przyjacielem człowieka
Wielu pacjentów uważa lekarzy za przybyszów z innej planety – nie dość, że mówią w obcym języku, to jeszcze są przekonani o swojej wyższości nad „zwykłymi” ludźmi. Takie podejście zdecydowanie nie jest właściwe. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem, a co za tym...

Jak budować markę i pozyskać klientów?
Prywatne usługi medyczne bardzo prężnie rozwijają się w Polsce. Z roku na rok segment opieki zdrowotnej należący do indywidualnych przedsiębiorców osiąga coraz większe dochody. Warto wiedzieć, jak pozyskiwać partnerów i dzięki temu polepszać marketing swojej firmy....

Krwiodawstwo a zeznanie PIT
Oddawanie krwi może zmniejszyć ilość podatku przekazywanego fiskusowi przy rocznym rozliczeniu PIT. Ta specjalna ulga dotyczy osób, które w określonym roku honorowo podarowały swoją krew albo złożyły darowiznę pieniężną w celach charytatywnych. Kwota jest odpisywana...